Tuesday, March 11, 2014

Eylem demiştim ?

Yaklaşık 3-4 gün önce 8 Mart Eylemim demiştim. Biraz geç oldu ve açıklama zamanı geldi. İnsanları algılamak ve vücudu arındırmak için vejeteryan olmaya karar verdim. Ve sadece 20 günlüğüne olacağım.

Bunun sebeplerine göz atarsak;

1-) İlk başta insanları anlamayı temel yasa olarak kabul ediyorum. Sokakta ne yerler ne içerler nasıl davranırlar mideleri ne durumda ? Bu çok garip bir duygu

2-) Çok etçil bir insanım. Hemen hemen her gün et yiyorum. Bunu azaltıp vücudu arındırmak istiyorum

3-) 20 gün boyunca edineceğim deneyimleri çok merak ediyorum

4-) Tek başıma bir eylem ilk defa yapıyorum

5-) Ne yemem gerektiğini kendi beynimden hesaplamayı seviyorum :)

Kısa keseceğim. Eylemim 28 Mart'ta sona erecek. Asıl planım her gün foto çekmekti. Şu 3 günde aç kalma korkusuyla hep aburcubur tükettim bilginize..

No comments:

Post a Comment