Monday, October 31, 2016

Yapacağım edeceğim eceğim

Geçen yazımda ( Şurdan ulaşabilirsiniz demicem bulun zaten kaç tane yazı var ) plansızlığımdan vs bahsetmiştim uzunca bir günah çıkarma pozisyonuna girmiştim. O pozisyondan sanırım bu hafta çıkmış ve daha iyi bir şekilde ilerici olmuş olacağım. Gerici olmaktan iyidir diye düşünüyorum ve yazıma başlıyorum.

Geçen gün Poké'yle buluştum ve adam direkt dedi bahane üretiyorsun bazı şeyleri yapmak için. Adam haklı ona sözüm yok. Elimi göğsüme koydum ve ''eyvallah'' hareketi yaptım. Dedim ''haklısın'' pampa ama asıl olay şurada. Yani o an aklıma geldi ve söyledim daha fazla denden işareti koyup diyaloğu buraya koymanın anlamı yok. Dinlenmek ve kafayı boşaltmak için aslında biraz vakit gerekiyor. Bu vakit için de bazı bahanişlerin arkasına saklanmak gerekiyor. Bahaniş derken bahanelerin..

Şu zamana kadar bahanelerin arkasına saklandığım nadirdir. Aslında bu bahaneler bana göre bıraktın da biraz boş takılayım yeaaa demenin bambaşka ve farklı bir yolu. Ve bence güzel de oldu. Diğer yazı da yazmıştım sanırım askerden sonra olan yoğun tempoyu. O tempodan çıktım ve sanki biraz düze gelir gibiyim. Gibiyim ama sadece ( yani bir çok bahane daha yolda güzelim )

Hayatta verdiğim kararlar genelde doğru çıkıyor. Yani bir şeyin altına girdiğimde çıkmasını da biliyorum. Evet daha henüz kredi çekip geri ödemedim. O konu nedir ne değildir ben bilememko ancak düşünce ve yapısal olarak bu kararların doğruluğundan eminim. Bu dinlenme yolu da bence bunlardan bir tanesiydi. Ya babam ya da başka biri söylemişti ben çoook mu çok ufakken. Sanırım kafamın içine işlesin diye. Ben de hiç çıkarmadım. İşte o sihirli cümle geliyor.. '' Hayatta ne yaparsan yap 'keşke' deme. '' Bence üzerine methiyeler düzülünebileceği bir cümle. Keşke işi bırakmasaydım keşke 1 ay dinlenmeseydim diyebileceğim bir durum sanırım ömrüm hayatım boyunca olmayacak. Büyük konuşmayayim ama olmayacak. İnsanların da bir dayanma sınır var canım yaov.

Keşke dediğim şeyler genelde daha erken başlasaydım dediğim şeyler. Onlara da sarınca insan bunalıma giriyor. Onun için dememek lazım. Sanırım böyle şeylere erken yaşta sarmayalım diye bu laf söylenmiş. İyiki de söylenmiş.

Şincik bu tudulist dediğimiz olayın bir çoğunu geçen hafta yaptım. Yarın arabayı götüreceğim ( inş ekmem) ve ondan sonra bir kısmı tamamlanıyor. Bir de bu listeyi kısa vadeli ve uzun vadeli diye ayırmadığım için neyi yapcaktım lan ben moduna girmiştim onu da kafada belirledim sanırım. Uzun ve kısa vadeli gibi kavramlara ayırmak lazım. Nasıl ki kısa malborA uzun malborO varsa ya da kısa LEME varsa bunun da öyle şiyleri varmış. Varsın olsun bize koymaz.

Şu aralar yönetim şekli gazetesinde de sıkıntılar var sanırım. Burası özel alanım olduğu için siyasete girmiyorum. Evet siz milyonlarca okur her gün bana mektup atıyorsunuz siyasete gir diye ben çizgimden çıkmayacağım efenim. Umarım ülke düzelir.

No comments:

Post a Comment