Monday, October 31, 2016

Sıra Sıra Siniler Hasta Olan İniler

Nedense her yıl bu zamanlarda fix bendeniz hastaspor hiç bitmek bilmeyen öksürüklerle, efenime ileteyim sümkürüklerle uğraşıyorum. Latte olsun , mokkalar olsun , çay ti latteler olsun , misto shotlar olsun beni kendime getiremiyor. Ben de fındıklı 3 ü 1 arada içiyorum. Reklamımı da yaparım. Çünlü sabah misto içtim iyileşmedim. 4.75 e ben kaç tane finduklu neskayfe alıyorum haberin var mı EEYYYY SITARBAKS.

Neyse konuya gelelim. Hep ''N'' harfiyle başlıyorum ama olsun.

Geçen hafta studyo aldık taksimde. Gitarist arkadaşlarımızın biri gelmediğinden dolayı ufak bir yerde prova yaptık.Güzel oldu aslında vokalin sesi açıldı. Bir de Whiskey'in yak biziyi çaldık ( 3 notası varmış lan ) üstüne tuz bieber oldu.

Ben zaten hafif hastaydım. Böyle evde sokakta hipster gibi geziyordum millet tip tip bakıyordu. Üstüne provada yedik mi soğuk klimayı ensemize ? Sen misin Rob gibi hareket yapıp klima altında gezinen !?! Temsili resmi de koyayim tam olsun
Aynen böyle gezindim klima altlarında. Bir de bek bokal yapalım derken boğazı amfinin önünde bıraktım. Durun daha bitmedi !

Şincik çıktık studyodan zaten ev gibi bir yer camlar da açık ohh terli sırta mis gibi esti mi ? Esti tabikide. Hani böyle rakı içersin hızını alamazsın cila niyetine bira içersin ya benim ki de o biçim cila oldu :) smiley i de bıraktım buraya.

Özet olarak tüm bunlar bana güzel bir combo x2 yaptı ve geçen Cuma'dan beri pis bir öksürük , yeni uyanmış genizden gelen erotik sesimle bu haftayı geçiyorum. Hani çok güzel hafta olacaktı ya oluyor oluyor hasta olarak başlıyorum.

No comments:

Post a Comment